piątek, 14 czerwca 2013

Kolejny LB

Wybaczcie, że ostatnio na samych Libsterach lecę, ale już niedługo. Już za chwilkę. Skończy się ta szkoła, będzie spokój. 
Nie pamiętam już jak to było kiedy walczyło się w gimnazjum o 5.2-5.4. Od drugiego semestru walczę o 4.0 ale raczej nic z tego. W sumie zaczęłam się już przyzwyczajać. Nigdy nie byłam osobą, którą jakoś specjalnie obchodziły oceny- liczy się dla mnie wiedza. A i mojej mamie lata jakie one są- matura ma być dobrze napisana. 
Tak więc piszę do Was z obecną 3.7 z której i tak jestem bardzo dumna. 

Pytania od: Sanma

1. Gofry czy naleśniki?
Naleśniki ale to pewnie dlatego, że nie posiadam gofrownicy .
2. Najdziwniejsza potrawa jaką jadłaś?

W Maroku - nie wiem jak to się nazywało - kasza jaglana z jęczmienną i ryżem z chlebem . Nie wiem kto to pomieszał ale to podobno specjał :D I nie, to nie był klasyczny kuskus .
3. Największa przemiana jaką przeszłaś w życiu?

Raczej nie chcę się o niej wypowiadać publicznie :) Ale na lepsze . 
4. W kim masz największe wsparcie?

Raczej w nikim .
5. Coś szalonego, co lubisz robić jak nikt nie patrzy? :D
Tańczę i śpiewam . Kocham tańczyć i śpiewać ale niestety nie umiem ani tego ani tego :D
6. Odchudzałaś się kiedyś?

Całe moje życie to jedna wielka dieta. Mam ogromne problemy z zaakceptowaniem siebie ale za bardzo kocham jedzenie by coś z tym zrobić.
7. Ulubiony smak dzieciństwa?

Kleiki .
8. Jest coś, czego szczerze nie lubisz jeść?

Rzodkiewki . I jabłek .
9. Ulubiony smak konfitury lub dżemu?

Pomarańczowy dżem a konfitura śliwkowa .
10. Czerwony owoc?

Truskawki . Bezapelacyjnie .
11. Kakao najlepiej pije się do... ?

Samo . Kakao piję samo, do muzyki i ciepłych skarpetek <3

-Maria&#39;n
-
-
-Jey
-
-
-Barbara Kaźmierczak
-
-
-
-


Pytania:
1. Podoba Ci się akcja LB ?
2. Jakie masz plany na wakacje ?
3. Ulubione śniadanie latem ?
4. Opalona czy jasna ?
5. Masz tajemnicę o której nie powiedziałabyś nikomu, rodzicom, przyjaciołom, facetowi ?
6. Jakiej muzyki słuchasz ?
7. Przywiązujesz wagę do marek ? (Converse, Zara itp.)
8. Słuchasz muzyki jeżdżąc po mieście ?
9. Słuchasz radia ?
10. Chodzisz do teatru ?
11. Czytasz jakieś czasopisma ?

3 komentarze:

  1. 6 - mam podobnie, przeszłam nawet ED, ale znalazłam na to sposób - co jakiś czas miesiące bez słodyczy, codzienne ćwiczenia (chociaż 10-20 min!) i cóż... lekka kuchnia xd a przynajmniej się staram ^^

    11 - i do tego ulubiony serial <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 6, to trochę jakbym czytała o sobie...
    Fajnie musiało być w Maroku ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, postaram się w najbliższych dniach odpowiedzieć :-)

    OdpowiedzUsuń