piątek, 24 maja 2013

Nie wiem jak u Was

Ale u mnie kocyk, sweterek, skarpetki z Zakopca, herbatka grejpfrutowa i Daughter. Zaraz dojdzie do tego maseczka czekoladowa.
Pogoda bardzo zepsuła mi humor. Przygnębiła mnie, zaciągnęła mi powieki.
W mojej głowie istna II wojna światowa, szczególnie w lewej półkuli. Nie wiem od czego.
A był dobry dzień. Tort na długiej przerwie- podwójne urodziny. Sto lat Hubert, sto lat Wika. Jutro miał być tzw. melanż ale pogoda zdecydowała za nas.
Byłam wczoraj na Juwenaliach. Jest tu ktoś z Radomia ? Organizują w Waszych miastach takie imprezy ? (o Warszawę to nawet nie pytam :D)
Fajnie było. Mimo, że nie słucham rapsów a w tym roku grał KęKę, to bawiłam się naprawdę dobrze. To raczej zasługa towarzystwa, bo to w większość dla nich chodzę na takie rzeczy. Fajnie mieć z kim wyjść.

Do tego na deserek Libsterek od lekki brzusio. Za nominację szczerze dziękuję :)

1. Obiad w domu czy na mieście ?
Ze względu na częsty brak wegetariańskich potraw w sklepach, w domciu :)
2. Piosenka przywołująca odległe wspomnienia to... ?

Jefferson Airplane- Comin' back to me
3. Ulubiony sezonowy owoc ?
Poziomki.
4. Kawa, herbata, kakao - co do śniadania ?

Herbata zielona z miętą.
5. Mam bzika na punkcie... ?

Filmów, kina, teatru, spraw związanych z kulturą.
6. Najbardziej się boję... ?

Żab.
7. Smak, którego nigdy nie zapomnę to smak... (czego) ?

Lodów we Włoszech.
8. Gotowanie babci, mamy, czy swoje ?

Swoje.
9. Domator czy imprezowicz ?

Zależy humoru :)
10. Najwięcej razy obejrzałam  (film)... ?

Znachor.
11. Koncert czy dyskoteka ?

Zależy jaki koncert. Ale pewnie raczej koncert. 

I wisienka na torcie: złapcie mój klimat :)

10 komentarzy:

  1. ooo.. aż tak zdziałała na ciebie pogoda? To nie faaajnie:(
    JA nie mogę sobie na takie niestety chwile pozwolić: teraz zaliczenia, a po długim weekendzie sesja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oficjalnie też nie mogę :D zakończenie roku, 3/4 przedmiotów odchodzi..a moja średnia stoi kiepsko.. Ale staram się nie popadać w panikę, mówię sobie, że na studiach będzie gorzej :D

      Usuń
  2. Uwielbiam zieloną z miętą. Pije ze smakiem, szczególnie latem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że ktoś podziela moje specyficzne smaki :3

      Usuń
  3. Mnie pogoda też zagoniła pod koc z którego najchętniej nie wychylałabym nosa, no chyba, że po coś ciepłego do picia;) Co do rozwijającego się tematu mięty - z zielona herbatą nie piję, za to z zamiłowaniem dodaję do yerby;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a to coś nowego na przykład dla mnie ! Będę próbować :)

      Usuń
  4. super, cieszę się, że odpowiedziałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm ta ...herbatka... czuje jej zapach

    OdpowiedzUsuń