czwartek, 16 maja 2013

Mrugam.

Muszę się Wam przyznać, że lekko się stresuję. Na moim blogu kulinarnym (na który serdecznie zapraszam), zawsze pisałam fakty. Jedzenie takie,przepis taki, produkt jeszcze inny. No czaaasem było coś tam od siebie w czasie Photo Challenge'u, który swoją drogą przeniosę teraz na ten blog.
A tym razem postanowiłam tu pisać, naprawdę pisać. Opowiadać Wam. Pokazywać siebie. Nie wiem czemu wpadłam na taki chory pomysł bo z natury jestem cholernie zamknięta w sobie :D No ale, mam nadzieję, że z Waszą pomocą jakoś się przełamię i się otworzę. 
Jeśli Wam to pasuje, to przy każdym poście będę dodawała jedno zdjęcie i jedną piosenkę. Taka kultura dnia :D A recenzję itp. itd. będę dodawała okazjonalnie (to nie znaczy, że okazjonalnie coś oglądam czy czytam :D po prostu nie wszystko będzie zasługiwało na publikowanie o tym posta).
O czym tytuł. Mrugam. Moje aktualne życie przypomina mruganie. Raz dobrze, raz źle. Raz w górę, raz w dół. Raz ciemno, raz jasno. Raz w górę, raz w dół. Nie mogę się zdecydować. Na nic. Mój humor przypomina kwiaty- kołyszą się tak jak zawieje wiatr i nie mają na to najmniejszego wpływu. Chciałabym umieć powiedzieć "tak", "nie". Nie potrafię. Nie wiem na co mam ochotę, nie wiem czego mam dość. Czuję nagromadzenie w sobie wszystkich emocji, które ograniczone miejscem, nie wiedzą jak ulecieć. Boję się też, że jeśli ulecą wszystkie to zostanie nic.

Chciałam pokazać Wam moje osiedle. Jest obrzydliwe. Ale ma najpiękniejsze zachody słońca. Doszukałam się w nich już tylu kolorów, że zawstydzają one nawet tęczę. Dzisiaj błękit z różem, nostalgicznie. 



Boję się, że po pewnym czasie będziecie przerażone moim gustem muzycznym, który jest totalnie niezdefiniowany i nieograniczony. Ale a nóż się  Wam spodoba. Przedstawiam Wam Grimes- nowo poznany zespół. Warty poszperania i odkrycia ich cudeniek. 

***************************************************************************************************************************************************************
Dobrej nocy kochane. Dla tych co czytają po opublikowaniu. Słodkich snów
Miłego dnia moje drogie. Dla tych co czytają ranną porą. Samych szczęśliwych chwil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz